5 клас

 

Для зворотнього зв'язку та індивідуальних консультацій 0966411426 або byxkaloinna@gmail.com     Група в Skype 

Письмові завдання будуть перевірені після  завершення

дистанційного навчання !

10.02.2022

                                                          Природознавство 

Тема уроку: «Вода – розчинник. Розчинні й нерозчинні й нерозчинні речовини. Розчини в природі»

Домашнє завдання: 

1).Опрацювати параграф 32. Наведіть  приклади речовин (по 5 назв) кожної групи та заповнити таблицю

Розчинні речовини

Малорозчинні речовини

Нерозчинні речовини

 

 

 

2).Виконати тестові завдання

1.     Яке забарвлення має вода

а)голуба        б) безбарвна        в) синя    г) зеленкувата

      2. Яка вода вважається ідеально чистою

а)джерельна        б) дощова        в) дистильована    г) снігова

       3 . При якій температурі вода із рідкого переходить у твердий стан

 а) +4◦С      б) 0 ◦С            в) -4 ◦С          г) +100◦С     

        4. Яка температура води у водоймах під шаром льоду, що є комфортною для живих водних мешканців

                а) +4 ◦С           б) 0 ◦С            в) -1 ◦С         г) +1◦С      

5.     За температури, нижчої  0◦С , вода перебуває в агрегатному стані

а) рідкому    б) твердому   в) газуватому   г) напіврідкому

6.     За температури, нижчої  100◦С , вода перебуває в агрегатному стані

а) рідкому    б) твердому   в) газуватому   г) напіврідкому

      7. Вода – це речовина, яка може

       а) набувати форму тіл, в яких вона знаходиться   б)мати голубий колір   в) мати форму   г) не проводити струм

     8.  Перетворення води на тверду речовину називають

             а) конденсацією   б) випаровуванням   в) замерзанням   г) сублімацією

     9. Перетворення води на пару називають

             а) конденсацією   б) випаровуванням   в) замерзанням   г) сублімацією

      10. Здатність речовин розчиняють у воді називають

                  а) конденсацією   б) сублімацією  в) розчинником   г) розчинністю

     11. У воді не розчиняються гідрофільні речовини такі як

       а) білки   б) жири   в) вуглеводи   г) мінеральні солі

    12. Біологічною функцією води є    а) електропровідність   б) транспортна   в) теплопровідність   г) поверхневий натяг.

Для Христини

Тема уроку: «Горючі корисні копалини»

У природі є корисні копалини, які добре горять, виділяючи багато тепла. Тому їх називають горючими корисними копалинами. Це торф, кам'яне вугілля, нафта, природний газ. Торф Кам'яне вугілля Нафта Природний газ Торф і кам'яне вугілля — тверді тіла, нафта — рідина. Усі вони утворились із залишків відмерлих рослин і найдрібніших тварин. Завдяки великому вмісту органічних речовин вони добре горять і при цьому виділяють багато тепла. Таку їх властивість використовують на теплових електростанціях для вироблення електроенергії, а також для постачання тепла на підприємства та у житлові будинки.

    З горючих корисних копалин отримують тисячі різноманітних продуктів. Особливо цінними є бензин, гас та інші нафтопродукти. Без них не могли б рухатися автомобілі, автобуси, літати літаки, плавати річкові й морські судна.           Торф, кам'яне вугілля, нафта — чудова сировина для хімічної промисловості. Запам'ятайте: родовища корисних копалин не безмежні. Для їх відновлення потрібно дуже багато років. Саме тому варто економно використовувати все те, що з них виготовляють: добрива, паливо, предмети побуту та ін.

Домашнє завдання.

1)Прочитай текст і усно дай відповідь на запитання:

1.     Які корисні копалини належать до горючих? 2. Як застосовують горючі корисні копалини? Запишіть у словничок Торф, кам'яне вугілля, нафта, природний газ — горючі корисні копалини.

2) Випиши у зошит, що таке горючі корисні копалини та приклади цих копалин.

07.02.2022

                                                          Природознавство 

Тема уроку: «Вода на Землі. Кругообіг води»

Домашнє завдання: Опрацювати параграф   31, 33.

Скласти  письмову розповідь «Подорож краплинки» (за бажанням)


Комментариев нет:

Отправить комментарий